Kategorie

Newsletter

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

Kontrola dodávky

Doporučujeme, aby kupující zkontroloval obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zásilku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupující povinen tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího.

Záruka a reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

 

Vrácení nebo výměna zboží

Zákazník má právo v případě jakékoli nespokojenosti se zaslaným zboží toto zboží vrátit a požadovat za něj peníze nebo výměnu. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží. Vrácením se rozumí předání zboží přímo prodávajícímu s průvodním dopisem a čísla bankovního účtu, na který bude částka za zboží vyplacena. Kupující zašle doporučeně zboží zpět- nikoliv na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty!!! Náklady na poštovné hradí zákazník.

Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny složenkou nebo převodem na jeho účet a to nejpozději do 30-ti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. U poštovní poukázky je poplatek Česká republika 35 Kč, Slovensko 50 Kč, dle sazebníku české pošty, který bude odečtený z hodnoty vráceného zboží.

Peníze za přepravné a balné se nevracejí. Zákazník má právo na vrácení zboží bez udání důvodu. V tom případě musí být vrácené zboží nepoužité, nepoškozené, čisté, s visačkou.

Pokud je zboží viditelně použité vzniká dodavateli vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé a prodávající si vyhrazuje nárok odečíst zákazníkovi odpovídající částku za náklady na opětovné uvedení zboží do prodeje. Nárok na úhradu vzniklé škody je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny

U výměny zboží kupující opětovně hradí poštovné dle ceníku přepravy a to v plné výši. Pokud se kupující s prodávajícím nedomluví jinak, je výměna zboží zasílána na dobírku ( pouze poštovní náklady jsou účtovány) na adresu kupujícího.  

 

Doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit na místo uplatnění:

LAX fashion, Lucie Krzoková, Helenčina 976, Brno- Žebětín 641 00

 

Do zásilky přiložte průvodní dopis, ve kterém uvedete z jakého důvodu výrobek reklamujete nebo vracíte. Dále přiložte fakturu a v případě žádosti o vrácení částky za zboží uveďte číslo účtu. 

 

Neoprávněná reklamace

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů s tím spojené.

 

Reklamační oddělení můžete kontaktovat emailem na: info@lax-fashion.cz


Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Košík K pokladně

Novinky

Momentálně nejsou žádné novinky